- Ինչով են տարբերվում ջերմահաղորդման պրոցեսը և աշխատանքի կատարումը:
- Ինչ է ջերմանաքանակը:
Ջերմաքանակը մարմնի ներքին էներգիայի փոփոխությունն է ջերմահաղորդման պրոցեսում:
- Ինչ միավորով է արտահայտվում ջերմաքանակը միավորների ՄՀ-ում:Շ
Ջոուլ(Ջ),ԿՋ(1000Ջ) և ՄՋ(1000000Ջ)
- Որ դեպքում է ավելի շատ ջերմաքանակ պահանջվում՝ նույն զանգվածի գոլ, թե եռման ջուր ստանալու համար:
Նույն զանգվածի եռման ջուր ստանալու համար ավելի շատ ջերմաքանակ է պահանջվում,քան գոլ ջրի:
- 1լ և 2լ տարողությամբ անոթները լիքը լցված են եռման ջրով: Մինչև սենյակային ջերմատիճանը սառչելիս որ անոթի ջուրն ավելի շատ ջերմաքանակ կկորցնի:
2լ ի դեպքում ավելի շատ ջերմաքանակ կկորի:
- Նկարագրեք ջերմահաղորդականության երևույթը ցուցադրող փորձը:
Պղնձե ձողի երկայնքով մոմով ամրացնենք լուցկու մի քանի հատիկ:Ձողի մի ծայրը տաքացնենք:Տաքանալու ընթացքում մոմը սկսում է հալվել,և լուցկու հատիկները հեռթով պոկվում են ձողից:
- Թվարկեք մի քանի լավ ջերմահաղորդիչ մի քանի վատ ջերմահաղորդիչ նյութեր:
Մետաղներ`Երկաթ,արծաթ,պղինձ լավ ջերմահաղորդիչներ են:
Վատ ջերմահաղորդիչներ են`հեղուկները,շատ ավելի վատ`գազերը և բուրդը,բամբակը և խցանը:
- Ինչու է օդը վատ ջերմահաղորդիչ:
Օդը վատ ջերմահաղորդիչ է,որովհետև գազերը վատ ջերմահաղորդիչներ են:Դա բացատրվում է նրանով,որ նրանց մեջ մոլեկուլների հեռավորությունները շատ մեծ են,մոլեկուլների բախումները հազվադեպ են,հետևաբար էներգիան չափազանց դանդաղ է փոխանցվում մի մոլեկուլից մյուսին:
- Ինչ կիրառություն ունեն ջերմամեկուսիչ նյութերը:
Ցածր ջերմահաղորդականությամբ նյութրը օգտագործվում են որպես ջերմամեկուսիչներ:Օրինակ`աղյուցե պատերը սենյակի օդը լավ են պահպանում սառչելուց,պատուհանի կրկնակի ապակիները`բաժանված օդի շերտով,լավ են ջերմամեկուսացնում:
- Ինչ եք կարծում հնարավոր է ջերմահաղորդականությն երևույթը վակուումում: Ինչու:
Իմ կարծիքով ջերմահաղորդականությունը հնարավոր չէ վակումում,որովհետև ջերմահաղորդականության համար անհրաժեշտ են մոլեկուլներ իրենց կինետիկ էներգիայով: